Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II

Ograniczenia w funkcjonowaniu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II w Zielonej Górze

Utworzono dnia 22.05.2020

Szanowni Państwo,

 

wprowadza się do odwołania następujące ograniczenia w funkcjonowaniu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II w Zielonej Górze:

1) Podstawą obsługi interesantów Centrum jest kontakt:

- telefoniczny   68 452 75 90,
- elektroniczny   sekretariat@pcpr.powiat-zielonogorski.pl,
- za pośrednictwem platformy ePUAP.

2) Przy wejściu do budynku urzędu znajduje się "skrzynka podawcza", do której interesanci mogą składać dokumenty lub informacje (bez potwierdzenia złożenia dokumentu) z prośbą o kontakt w prowadzonej sprawie.

3) Na wniosek interesanta potwierdzenie złożenia dokumentu w formie papierowej zostanie wysłany drogą e-mailową na wskazany adres skrzynki elektronicznej.

4) Bezpośrednia obsługa interesantów Centrum odbywać się będzie na stanowiskach wyznaczonych przez pracownika Centrum po wcześniejszym, telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu dnia oraz godziny spotkania.

5) Interesanci zobowiązani są do zasłaniania ust i nosa, dezynfekcji rąk i zakładania jednorazowych rękawiczek. Do dyspozycji interesantów, przy wejściach znajdują się pojemniki/dystrybutory z płynami dezynfekującymi oraz jednorazowe rękawiczki.

W Centrum zapewniona zostaje bezpieczna strefa obsługi interesantów poprzez wyznaczenie punktów obsługi, w tym dla osób z niepełnosprawnościami.

Zobowiązuje się interesantów Centrum do przestrzegania nadzwyczajnych reguł bezpieczeństwa i poleceń pracowników Centrum z tym związanych, a  w przypadku zaniechania wykonania tych obowiązków interesanci będą zobowiązani opuścić Centrum bez możliwości załatwienia sprawy.

O wszelkich zmianach poinformujemy niezwłocznie na stronie internetowej Centrum.
 

 

ZAŁĄCZNIKI: