Z uwagi na epidemię spowodowaną koronawirusem Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II w Zielonej Górze, w porozumieniu ze Starostą Zielonogórskim, podjęli decyzje dotyczące zmian w pracy Centrum na czas epidemii. Co do zasady Centrum od dnia 16 marca będzie nieczynne dla interesantów, natomiast nie przerywa pracy.
Kontakt z pracownikami Centrum jest możliwy elektronicznie lub telefonicznie. Działa poczta elektroniczna Centrum oraz będzie odbierana poczta tradycyjna.
Adresy poczty elektronicznej Centrum oraz adres elektronicznej skrytki podawczej Centrum dostępne są na:
https://zielonagora.naszepcpr.pl/pracownicy oraz na https://zielonagora.naszepcpr.pl/kontakt
Najpilniejsze sprawy można przesyłać za pośrednictwem ePUAP, za pomocą podpisu kwalifikowanego na adres e-mail lub pocztą tradycyjną/kurierską dostarczaną na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II w Zielonej Górze, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra. Osoby, które nie mają profilu zaufanego, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w urzędzie. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami.
Informujemy również, że istnieje możliwość złożenia wniosków o dofinansowanie uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym, wniosków o dofinansowanie do zakupu przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych oraz wniosków w ramach programu "Aktywny samorząd" w formie elektronicznej, za pośrednictwem Systemu Obsługi Wsparcia.
Wnioski można składać online korzystając z poniższego linku:
https://portal-sow.pfron.org.pl/opencms/export/sites/pfron-sow/sow/
Do budynku urzędu, w tym do Centrum, wpuszczani będą jedynie pracownicy!
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego:
- Zespół ds. pieczy: 68 452 75 51,
- Zespół ds. świadczeń: 68 452 75 53,
- Zespół ds. pomocy osobom niepełnosprawnym: 68 452 75 52,
- Zespół ds. projektów: 68 452 75 97,
- Pozostałe sprawy: 68 452 75 90.